Jobb jobb

Efter en vecka i Sthlm på ambulansen så fortsätter jag veckan på ambulansen här hemma, just hemkommer från ett dygn i Vännäs med övertid. Blir att vara hemma några timmar nu, tvätta och städa och sånt tråkigt för att sedan åka tillbaka till jobbet och jobba kväll. Kände igår hur jag längtade tillbaka till uppsala till Hanna och Eric, hitta på nå skoj, men det får bli nästa ggn jag kommer ner, kan kanske stanna lite längre då. Idag är det regn som står på inköpslistan, tråkigt, jag som var sugen på att rida. Måste passa på nu medans han är kvar min lilla bruna älskling...snart åker han till Skellefteå på obestämd tid. Känns som rätt beslut, även om det känns sjukt tungt och tråkigt. Men min tid och mina pengar räcker inte till för tillfället :(
Usch vad dåligt mitt detoxande från socker går....fanns ju kvar typ 10 godisar från i helgen så de var jag ju tvungen äta upp... men nu ska jag tusan försöka att inte äta godis! lever ju tusan på det, kan ju inte vara hela kostcirkeln även om det är alla färger med hihi... Ne nu ska jag ta och ta fram dammsugaren och dra av golvet lite. Ha det bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0