sitter och väntar..

...på Emil som borde dyka upp strax. Sitter på UB (universitetsbiblioteket) och väntar, vi ska fixa lite med våran himla D-uppsats som jag hatar så himla mycket, men om vi nu kör hårt så kanske vi blir av med den snart! please!!! Kan säga att denna vecka är ganska fullbokad, men det känns så himla skönt. Jobb igår, fick övertid men hann en sväng på IKSU och tränade lite kondition, tyvärr hade jag glömt mina hörlurar hemma så belv att stå på crosstrainern och stirra ut på inget, sjukt tråkigt. Hann med en promenad på kvällen med Simon sen innan det blev att kasta sig i sängen och sova (sovit sjukt himla bra). Nu ska jag sitta här hela dagen o h ikväll ska jag på corepass och sen yoga innan jag ska ta en promenad hem. Hoppas att de har varit och fixat mitt avlopp då jag kommer hem, har typ halvstopp i golvbrunnen och det är så sjukt äckligt att gräva där så jag tror jag spyr!!! I morgon blir det stallet på fm och sen jobb tills kvällen. Tor blir det roadtrip till Borlänge, fre lite lugnare med lite träning och stall och sen ska jag njuta av helgen :) Måste kolla om jag ska boka n¨flygbiljetter ner till sthlm snart, ska e ner en sväng i slutet av mars, kemutb, tråkigt men får ju pengar för det så...kan kasske passa på att lägga lite medåkningspass också, inte för att jag tycker det känns så nödvändigt men det ger ju pengar iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0