Fan min piercing är borta!

Hmm efter lunchen idag så skulle jag lägga mig på soffan och vila och prata med en kompis i telefon och så kände jag att något inte kändes helt rätt och mycket riktigt så hade jag svalt ploppen till min piercing i tungan... FAAAAANNN....vad gör jag nu då? Jo fick ju ta ut staven...känns så himla konstigt kan jag säga, något som saknas...vill ha den tillbaka... ska gå på stan på ons och se om jag hittar en ny att sätta fast...hoppas det inte hunnit växa ihop...borde ju logiskt inte göra det eftersom hålet varit där i 11 år nu och jag menar han som har klyvd tunga kan ju ha den klyvd utan att den växer ihop ;) Annars är allt bara bra med mig. Mamma och Emelie har tyvärr åkt hem till sitt och jag är kvar, har ju dock Emma här iaf ;) Få se om jag hälsar på hos henne på tor eller om jag åker till Uppsala...kanske jag och hon kan gå på bio om hon är ledig fre. Jag är nämligen ledig tor-fre natt så är ju nästan två hela dagar att slå ihjäl tid. Nu ska jag gå och sova...sov sjukt dåligt inatt så hoppas jag är så himla trött nu att jag bara dör när jag lägger mig ner :) Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0