Konsert

Jaha då har man varit och kollat in Kizz för andra ggn då. Och lika bra var det denna ggn, det som var bättre var att vi hade sittplatser så ryggen slapp gå av och att det var inomhus så vi slapp bli blöta av regnet :) Det var jag mamma och Emma så var och kollade ikväll. Nu är jag tillbaka i min bostad i Sätra, ska strax hoppa in i duschen sen kasta mig i säng. Hela dagen har varit toppen. Fick Sovmorgon och åkte sedan in till stan och mötte upp mamma, Emma och Emelie i gamla stan där vi kolla lite på Stockholm Marathon och sen satte vi oss och tog oss något att dricka innan vi gick hem till Emma för förberedde oss för att gå ut och äta middag. Blev en god laxfile med pot. gratäng till middag, dock lite väl mycket mat, 200 g lax liksom hallå! men sjukt gott iaf :) nej nu ska jag ta och hoppa i säng, ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0