Min nya bil :)

Jaha då är man bilägare (igen). Kom hem från Egypten i sön kväll och på måndag innan jobbet hoppade jag in på motorcentralen och hämtade ut min nya bil! Älskar den så himla mycket. Hade en mardröm inatt om att jag repade den inne i garaget, hujja hemska tanke!!!
Tänkte bara skriva lite också om hur underbart vi hade det i Egypten. Bra väder, sol varje dag inte ett moln på himlen, mellan 35-40 grader varmt i luften och 27-28 grader i vattnet. Jätte bra mat och ingen av oss blev magsjuka heller ;) inget överdrivet intag av glass eller annat, inget godis på hela veckan. Trevliga egyptier som gav toppen service. Åkte på en delfin safari en dag och snorklade, nästan det bästa på hela resan. Kan iaf lova att mina batterier är laddade och jag är redo för att jobba i sommar :) Älskar ju iof mitt jobb så det blir nog inga problem heller ;)
Nu är jag iaf tillbaka i mina gamla rutiner. Hunnit med gymmet två dagar och lite vanlig motion. Hunnit göra några arbetspass. I morgon blir det dejt med först Alex och följa henne till stallet och sen bio med Veronica på kvällen. (inget godis dock) och till helgen så är det midsommar. Jobbar dygn på fre och natt lör så blir att fira midsommar med kollegorna, men det är ok. Hoppas på lite god mat för till veckan så börjar jag på en diet... får se hur det går, första veckan kallas tydligen för helvetes veckan... hujja hujja....hoppas jag håller ut.
Nu blir det lite häng i soffan, sen sova. Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0