äntligen helg

Äntligen är det helg, dock inte en vilohelg tyvärr. Ska iväg och träna snart, sen är det möte angående D-uppsatsen innan jag får åka till stallet och tänkte ta mig en liten ridtur :) Sen kan man ju hoppas att det skulle kunna vara en lugn och skön fre kväll, men då ska vi åka och hämta en soffa, bära och slita med den, inte precis nå jag ser fram emot, hade önskat det fanns en annan karl som kunde hjälpa min karl att bära... men det blir nog jag... Kanske hinner vi äta middag först, men sen ska vi vara hos Emma kl 20.00 och börja släpa, så innan den är på plats är väl kl 23.00 och jag kommer vara tröttare än tröttast och super duper lesssss.... I morgon jobbar jag vaken natt, jobbar dock med Peter så det kommer bli skoj, men vakna nätter tär på en nå fruktansvärt, så hela söndagen kommer väl gå till att sova sova och sen tillbaka och jobba natt igen, då är det dock KH1 så då kanske jag får sova om det är lugnt, jag ka ju hoppas iaf :) Gud vad jag vill shoppa, men jag har inga pengar, minns inte när jag var såhär fattig sist... hoppas jag kan få ta mig ner till Sthlm snart och jobba lite så jag slipper åka till Norge. Får ångest av bara tanken på att åka en helg, dock har jag ju också ångest för att jag inte har nå pengar så det går väl jämt ut på nån vänster.... Nu ska jag plocka ur tvätten ur tvättmaskinen innan jag beger mig iväg till IKSU för lite Bodypump och cykel. ha en bra helg, jag ska äta tacopaj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0