trött

sitter nu bänkad i soffan efter en lång dag. dagen började dock bra, ville inte stiga upp då det var så mysigt ligga under ett varmt täcke, men det var bara att stiga upp och sätta sig i en kall bil och köra till jobbet. Har dock haft en bra dag på jobbet, lagom med jobb och vi hann med lite små övningar också. Jag fick lägga mig på en madrass, bli fastspänd med en massa remmar och sen blev jag nerhissad för en trappa och sen en spiraltrappa...ganska intressant känsla. sen fick jag testa sitta på en av våra bärstolar och föras ner för trappen, lite obehagligare, kan ju säga att man måste lita på den som för en nerför trappen. Tänk vad våra patienter litar på oss, vilket är bra iof, vi gör ju inget vi inte klarar av. Efter jobbet så begav jag mig till gymmet. blev att cykla först i 40 min för att sedan gå på ett Core pass och träna lite mage/rygg innan jag åkte hem och kasta mig i badkaret. Nu är jag så himla trött och kl är bara 21, funderar iaf på att hoppa i säng, ska upp på bodypump i morgon kl 11, så kanske borde jag gå och sova? I morgon så blir det dejt på Olearys, god mat och underbart sällskap och på lör kommer mor hit så då blir det schlagerkväll med hemgjord glass ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0