vaknade med huvudvärk :(

Jobbat dygn i Vännäs, har gått bra, vi har fått äta och sova och sen fick vi köra på jourtid så det inbringar ju lite extra pengar. vaknade dock med huvudvärk och sen lite blodtrycksfall när vi åkte hem, började må skit illa så Conny fick stanna bilen så jag fick gå ut och ta lite luft och ta en apelsin som jag hade med mig. Blev bättre men huvudvärken var kvar, suck. Försökte få i mig lite mer frukost på stationen sen innan jag skulle iväg till IKSU och träna. Hann snabbtvätta bilen också, har bytlånat med Simon i helgen då han behövde bil med dragkrock, så jag kör hans lilla Audi S3, jätte skoj bil =) Gick och tränade efter det, lite cykel och sen bodybalance, huvudvärken följde också med :( Tyckte synd om mig själv sen så åkte förbi och köpte lite lördagsgodis, kom hem och gick och la mig. har nu sovit i 2 h och laddar för att snart åka till stallet. Huvudvärken är borta =) tyvärr också det vackra vädret :(
Blir ensam hemma ikväll, tråkigt. Simon och hans bror hade en en hel del att fixa och de skulle bli borta hela kvällen. Ska dock dit i morgon efter jag vaknat och då ska jag baka morotsscones som vi ska äta till lunch, tar nog även med mig de grönsaker jag har kvar så kan vi göra en sallad av det. Nu är det snart lön och jag längtar massor. Vi ska då boka resa till Paris, blir väl att åka i mitten av April skulle jag tro, hittat bra resor då, dock inget hotell än, men det löser sig nog. Jag hade velat bo i närheten av Notre Dame, men där fanns det inga lediga rum för tillfället, så vi får se vad vi kan hitta för bra boende, behöver ju inte vara så himla fancy, man är ju inte inne på hotellet så himla mycket iaf. Nu ska jag börja göra mig klar för lite häst. Ha en toppen helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0