Vad ska jag sälja nu då?

hmm...nu är hästen såld, typ och nu är bilen såld, typ...inväntar bara betalning från bägge... jag vet att jag kan vara naiv ibland men jag litar på det goda i folk :) Frågan är ju nu, vad ska jag nu sälja?? Min chef fick som ett chockat uttryck idag. Jag stod på jobbet och hade snott en penna av han, och han såg att jag höll i ägarbyteslappen för bilen. Frågade om jag skulle sälja bilen..jo sa jag... ok vad ska du då köra för något när du ska till hästen? Jag: ja den har jag sålt. Han: VA!!!! och hans uttryck var obetalbart haha.... sen sa han väl vad alla andra också tänker men inte vågat säga: att det var bra gjort och att jag gjort ett bra val. Ett för att det kostar en massa pengar och sen två tar en massa tid och eftersom jag fortfarande är ung (relativt iaf) så finns det en massa andra saker som jag nu kan göra då jag inte är låst vid ett djur. Och att det finns tid i framtiden för det. Han har helt rätt i det han säger :) Visst känns det jätte tråkigt också på ett sätt men jag vet att mitt hjärta kommer få det jätte bra i sitt nya hem och än så länge har jag inte ångrat mig.
Idag har jag varit och tränat med Veronica på IKSU plus, testat hur det är där. Gillade sällskapet men gillar nog IKSU sport bättre, större lokaler och så kan det ju vara för att jag känner mig mer hemma där, men det var skoj vara med någon och träna och inte alltid själv. Efter träningen gick vi på bio, såg Den store Gatsby. Bra film, hade inga förväntningar på den, visste egentligen inte ens vad den handla om, men den fick Godkänt. Nu ska jag nog kanske hoppa in i duschen och sen hoppa i säng...sovit dåligt i några nätter nu så hoppas på god sömn i natt så jag är pigg och fräsch för jobb i morgon. Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0