Blogg från Stockholm

Sitter i Stockholm nu i en lägenhet i gamla stan och väntar att vi ska äta kräftor, bara den bakade potatisen blir klar =) har nu varit här i två dagar och vi har haft fullt upp bägge och kommer nog ha ganska späckat de andra dagarna också...Vi passar nämligen på att leka lite turister hehe... Kaknästornet igår, tekniska museet idag, stan i morgon, grönan på ons ovs....Måste ju hinna med så mycket som möjligt när man har semester haha....

Fick dock ett varmt välkomnande när jag kom fram, en kompis skulle möta mig vid tunnelbanan när jag kom fram, men där stod d minsann ingen så jag tog mig på egen hand till gamla stan och hitta upp rätt lägenhet (som jag aldrig varit in i) ringde och bad att dom skulle öppna dörren...Där låg de alla och sov!!!!!!!!!! De hade stängt av väckarkl och somnat om....Tur att jag kan reda mig själv haha...Tur jag varit i Stockholm förr =)



Ha det bra tills nästa ggn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0