det är som det är

fortfarande kvar i stockholm, åker hem i morgon kväll och livet är som det är....lite små sugit som alltid... trivs dock bra här nere och det var bra och jätte skönt att jag kunde åka bort ett tag, behövde det, längtar inte hem till skellefteå alls, men livet känns tungt iaf, ska det alltid vara såhär??

sen så fick jag vet i morse att vi hade en massa små ändringar som ska göras i våran uppsatts, något som karin har fått fixa eftersom detta internet är väldigt tveksamt ibland, befinner mig i en radioskugga, så ibland vill det inte riktigt göra som jag vill tyvärr....men det är bra att jag har karin.

ne som sagt jag önskar lycka och gläjde kunde infinna sig hos mig snart....

ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0