det finns ingen luft!!

Min kväll är helt förstörd, tur att det finns Dia Psalma och Bridger Jones!!

Jobbat på krogen ikväll, något som jag brukar tycka är väldigt roligt, men inte ikväll.
Fick nämligen höra att jag var en stor idiot som inte visste vad jag höll på med, att jag var riktigt dum i skallen och mer därtill. Detta av den anledningen att han fått vänta lite länge tydligen och påstod att jag hade tagit hans beställning för över 20 min sen, vilket naturligtvis inte var sant...han sa att ne du är ju så dum i huvudet så du känner ju inte igen mig och att jag borde lära mig hur en kö fungerar. Till saken hör att han var utklädd i solglasögon och en röd glittrig kavaj så om jag skulle ha tagit en beställning som jag sen missat hade jag med 110 % säkerhet kommit ihåg han....Detta gör mig så himla arg så jag vill krypa ur skinnet...skrek åt han att inte kalla mig dum i huvudet och om han inte skärper sig får han inte beställa...vad jag skulle ha gjort är att kalla på en vakt som fick kasta ut han...varför gjorde jag inte det??? kanske jag är dum i skallen???? Jag blev iaf så arg att jag skakade, kunde knappt hålla i en flaska sen, en konstig känsla som sen bytte ut sig mot ångest, mådde illa och fick svårt att andas....detta höll i sig ganska länge, tills jag fick gå hem och lyssna på lite Dia Psalma, se Bridget Jones och ta något lugnande,  skööönt...nu är det bara det konstanta ältrandet som måste bort....

Så jag säger det, om någon mer nån ggn är otrevlig mot mig så åker ni ut!!! Förstå detta!! Och till dig som behandlade mig som skit, våga inte komma och beställa av mig igen, jag minns ansikten bra och minns ditt!!!!!!!!!!!!!

Man kan säga med andra ord att denna kväll sööög fett och att det är så tråkigt att en person kan förstöra något för en annan, något som jag brukar tycka om ville jag bara bort ifrån...och de svåra är att sen gömma sin ilska och inte ta ut den på någon annan som inte förtjänar detta...har märk att jag på sista tiden har svårt  att dölja om jag är arg eller sur...folk ser de ganska snabbt oc hör det framförallt.....

Nu ska ja nog se lite tv sen sova, försöka skaka av mig detta....ångesten är nästan borta nu iaf som tur är....hemsk känsla, men som jag nu på senare tid nästan kan kontrollera =) framsteg..

sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0