Gud i himlen...

Gud vad dålig lön jag fick idag....tur jag jobbar på statt också, men änå fy fan säger jag bara! Tur att CSN kommer om nån vecka så man kan överleva en stund till iaf, längtar tills jag får ett riktigt jobb.... bra att jag inte ha något Ha begär iaf, annars skulle d bli väldigt jobbigt, mest sur för att jag inte kan lägga undan nå pengar, gillar att spara de lilla jag har... har ändå varit ganska duktig i sommar tycker jag.

Varit hos Emelia idag och sett film, blev en gammal hederlig Beck film, spår i mörker....mycket bra, Beck funkar alltid även om man sett dom tusen ggr haha...

Så vad händer nu resten av kvällen? Förmodligen en promenad runt broarna lite senare när jag orkar och ids haha...

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0