Home alone

Hemma i Skellefteå igen, känns hemskt om jag ska vara ärlig, undrar ibland vad jag egentligen gör här?? Vill inte, vill flytta härifrån, gärna idag....känner hur jag inte trivs alls....kan ju också vara för att jag känner mig lite nere just nu...

Måste ha is i magen men det är jag så himla dålig på...men det finns väl inget annat man kan göra....ska lyda min systers råd haha

Längtar tillbaka till Stockholm och allt roligt jag gjorde där, plus annat... få se om jag flyttar ner till Stockholm i Januari, beror lite på två saker... det ena är en viss person som kan göra att Stockholm blir väldigt mycket mer intressant...om inte det så blir det förmodligen kanske Umeå om jag får jobbet jag ska söka i Oktober.....så vi får väl se helt enkelt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0