Min sista natt

Inatt jobbar jag min sista natt på IVA, har en kväll och tre dagpass kvar innan jag får "semester" haha...känns bra, lite tråkigt men bra ändå. Kl är nu 03.20 och jag är fortfarande mätt. Åt på restaurang med mamma och Billy idag, de var och hälsade på, kom från Gävle och passerade Skellefteå så då blev jag bjuden på middag, stekt ris med kyckling...mycket gott, och i morgon bitti (idag) ska jag gå ner till scandic efter jag slutat och snåla hotellfrukost innan jag och mamma ska gå på stan =)

I morgon (fre) kommer Nina. Får se vad som kommer göras...jag är halv sugen att gå ut i morgon, Hawaii tema på semesterklubben, men jag vet inte...kommer nog vara hyfs tärd av att inte få sova något, hinner kanske sova nån timme i morgon eftermiddag om jag har tur. Är ju dock ledig i helgen så de gör inte så mycket...jobbar på statt på lördag, men det är ju bara några timmar så d klarar jag nog galant ;)

Natten känns lugn (peppar peppar), även fast vi nästan har fullt, sitter vak med två resp patienter så några timmar framåt är de nog ganska lugnt...dock hostar en nu så jag måste gå och suga bort lite slem tror jag.... ha en bra helg alla..för det ska jag ha =)

hejhej

Kommentarer
Postat av: Anonym

hu..suga slem.. det tycker jag verkar äckligt :D plus att det låter så roligt när man får rapport om det.. "så sög jag 4:3 inatt" thahahoho

2009-08-08 @ 18:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0