natt

Min katt fånga just en fluga och åt upp den, bra gjort...varför ska man ha en flugsmälla? haha

sitter uppe och ser lite  på tv just nu, borde sova snart men de känns jobbigt att vaka av nu när jag ska jobba natt igen på ons, då kan jag lika gärna vara vaken en stund till.

har så jäkla ont i nacken hela tiden...fattar inte varför...som om nacken inte orkar hålla upp huvudet, får ju spänningshuvudvärk av det också... kanske skaffa en nack krage haha, bli den nya grannen i beck!

jag vill ha en till häst, har hittat den bästa sidan ever med en massa salu hästar...har dock inte råd nu så vi får vänta ett tag till, vilket är synd för jag hitta en sån himla fin.....

   en jätte fin Hunter häst, som dock finns i minnesota.... men visst är han vacker?

Nu ska jag ta ett bad och sen försöka sova lite

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0