Norge???

Hade ju tankar på att åka till Norge och jobba till våren, men sen ångra jag mig... men nu börjar jag tänka i de banorna igen. Känns som en perfekt grej, både för att jag vill komma bort och för att jag vill lämna hästen i träning hos ett proffs, vilket jag inte kommer ha råd med om jag jobbar i Sverige. Har ju ändå inget speciellt som håller mig på ett visst ställe och Norge är ju ett vackert land där det finns möjlighet att jobba om man vill, så varför inte åka iväg några månader?? Komma hem lagom till sommaren kanske =)

Minns inte om jag skrev att Karin följde med upp till stallet igår, hon tog lite bilder när jag red så vi får se sen om det kanske dyker upp lite bilder här eller där =) Fick även upp henne i sadeln en liten sväng, hon var väldigt söt där hon satt =)

Sa att jag inte var arg igår, att det gått över alltså, men jag tror jag tar tillbaka det....jag kanske inte är arg men irritarad eller förbannad eller något i den stilen...kände det idag när jag träffa på orsaken....

Var halv ledig idag, jobbar ju natt igen (kl är snart 05.00) sov till 14.00 såg lite scrubs och åt frukost innan jag drog mig mot stallet...var skötn där uppe, var ensam, det behövdes, kände inte alls för att vara social idag....red och det gick bra....åkte och handlade...kasta mig i soffan efter jag tagot en dusch, såg simpsons och åt middag innan det var dags att bege sig upp mot sjukhuset....

så nu sitter jag här med ryggont, trötta ögon, trött skalle och på inget vidare bra humör....men de börjar jag bli van...varit sur länge nu...vet dock inte orsaken...vill sova nuu...orkar inte gååååå hem...vill åka fordon av något slag...sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0