poweryoga

Följde med Karin på Poweryoga idag, det var kul...inte lika jobbigt som jag trodde men inte för att d var lätt heller, har ju tusan inga muskler alls för tillfället haha...måste börja träna upp dom nu...jag var väldigt bra på de övningar där man skulle vara mjuk i kroppen men sämre på styrke övningarna, ohh BIG suprise!

Jobbade mitt sista IVA pass idag =( jätte tråkigt tycker jag, men nu är det snart dags för ett nytt kapitel i mitt liv, vidare och fram mot nya saker.

I morgon kommer Pervin till Skellefteå, ska bli kul träffa henne, på fre åker jag till Frida och rider lite och sover sen där eftersom vi ska till Piteå på lör morgon, häst tävlingar wiii....kul =) och sen på lör kväll blir det tentafest med Karin.



Sitter nu och väntar på att Criminal Minds ska börja, sen ska jag sova och det ska bli så skönt få sova ut i morgon bitti...får passa på nu innan skolan börjar på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0