Fin besök

Haft besök av syster i helgen och det har varit helbra. hela lördagen spenderades på stan, inhandlade julklappar, tog en fika och sen lite mer julhandel... blev lite saker till oss själva också, typ en varm tröja och lite sånt, man måste ju få unna sig något nångång då man för en ggn skull är på stan. På lördagkvällen så skulle jag jobba så hon fick följa med och sitta på krogen medans jag serverade drinkar, det var också helt ok...så på hela taget var lördagen en mycket bra dag. Nu på söndagen så har vi bara tagit det lugnt, fikat lite julfika och ätit godis och sett julfilmer. Nu har hon dock åkt hem och jag är ensam, vilket inte är lika roligt...höll nästan på att skicka lite olämpliga sms där för en kort stund... men jag höll mig i skinnet och skicka bara trevliga sms istället hhahahaha...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0