konstig människa

haha det var nån som lagt mig på sin msn lista och jag acceptera bara för att jag var nyfiken på vem det var...väldigt konstig typ dock haha...vill bjuda utmig på middag en och massa annat och jag har ju aldrig pratat med människan förr typ...han skriver till mig varje dag..tror jag måste ta bort han från min lista, känner mig ju som sagt inte det minsta intresserad....haha lustiga människor det finns...

just kommit hem från jobbet, ligger och ser lite criminal minds men längtar efter sängen för att mitt huvud har ont, blää...och mitt te var dåligt så d slängde jag bort...orkar inte göra nytt, sålat är jag ikväll...

inatt drömde jag om en ambulans konstigt nog haha...minns inte så mycket mer än så...

har börjat få julklapps ångest, vet inte vad jag ska köpa till någon....hatar sånt men älskar egentligen att köpa saker till folk...men då hade jag gärna haft lite mer pengar så jag kan ge det jag vill och inte det jag har råd med...man kommer ej långt på d stackars hundringar jag har kvar, suck...

en sista sak..har fortfarande panik över framtiden...inge ovanligt, längtar till den dagen då jag kan känna mig lugn och trygg..

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0