LIVET

med stora bokstäver...det är snart dags för mig att byta kapitel i mitt liv...skolan är snat slut och jag är "fri" jag kan flytta nästan var jag vill och göra vad jag vill... den stora frågan är ju bara, vad vill jag??? hjälp, det är så lätt att sitta och drömma och planera men sen då man närmar sig så blir det lite smått läskigt...se är det ju det med mig att det är så mycket som jag vill göra...men det första på listan är nog att åka och jobba i norge, leva snålt och spara lite pengar.... sen blir det ambulansen till sommaren och hösten ska jag hålla öppen för förslag... ev en resa nånstans en kortare period...helst med någon men vill ingen följa åker jag själv, som vanligt alltså...

känns som om förändringarnas tid snart är här...vissa saker måste jag acceptera som dom är, saknaden som gör så ont, men inget jag kan styra...det är inte mitt val, men det sårar  mig så oändligt...men jag ska vara stark men ibland är hjärtat tungt att bära....

nog om detta....nya tag, snart slut på terminen och året..känns underbart!! Norge, Trondheim nästa?! =)



kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0