Mitt livs första...

..hockeymatch, Skellefteå AIK mot Modo, ganska intressant faktiskt, hade det väldigt trevligt även fast jag inte förstod speciellt mycket haha. Men det var lite som jag tänkt också, roligare i verkligheten, skulle inte falla mig in att se det på tv, om jag nu inte har något val vill säga (inte jag som håller i kontrollen). Men det som kanske gjorde kvällen så bra måste ju ha varit mitt sällskap, kunde inte ha haft bättre =) Blir varm oc glad i hela kroppen, känns så roligt att känna såhär.

I morse ringde de från Norge och undra om jag kunde komma och jobba nu på måndag, måste erkänna att jag fick lite småpanik, redan nu på måndag! jag har ju inte hunnit fixa  med nå alls än...hur ska det gå?? iof för min egen skull skulle d kanske vara bra att inte ha allt för lång planeringstid, men hallå tre dagar under en nyårs helg...ja dom skulle ringa igen så jag ska höra med dem, tycker d skulle vara skönt få vara hemma tills efter examen iaf....men har ja inget val så, måste ju få pengar på nå sätt.. Om jag åker så blir det till Bergen i så fall, hade ju sett fram emot Trodheim men men spelar kanske ingen större roll.

Ikväll är det nyårsafton. Jag ska spendera dagen med Emelia, kvällen på Regnbågen några timmar sen resten av kvällen/natten på ambulansen. Tror jag kommer få ett perfekt nyår i år ;)

Nu ska jag lägga mig i  soffan en stund till och se lite tv innan jag ska gå till Emelia.

hejhej hörs ev nästa år igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0