sista dagen

Idag var min sista dag på den sista praktiken på min utbildning, och ärligt så känns det lite tråkigt. När man har nått den punkten att man kan börja skämta med folk och prata om det mesta så är det väldigt tråkigt att lämna det och veta att  man kanske aldrig mer kommer träffa dessa underbara människor. Så har det varit på alla mina praktikplatser nu i höst, har trivts jätte bra och som sagt alltid lika tråkigt säga hej då när man börjar komma in i gemensakpen. I höst har jag varit i Storuman och gjort min primärvård, på psyk var jag i öppenvården enhet syd och nu på Regnbågens äldreboende. Har fått jätte bra omdömen från alla tre ställen, både Storuman och Regnbågen hoppades att jag skulle vilja komma tillbaka och jobba med dem sen, vilket jag tar som en jätte stor komplimang, dom litar på mig och tycker jag gjort ett bra jobb. Nu är det bara att se till att få börja jobba lite också så kommer allt bli super bra, hoppas att man blir omtyckt dit  man kommer sen.

Nu är det snart tack och godnatt, sovmorgon i morgon, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0