tänker

Det är inte bra när jag blir uttråkad känner jag, det är då jag börjar fundera över saker och ting...oftast är det saker jag inte själv kan påverka så mycket, eller så är det saker som jag får dåligt samvete över och det är nästan jobbigast, sitta och ha dåligt samvete...Måste börja aktivera mig mer, på något sätt, jag ska verkligen ta tag i min träning nu till veckan så kanske jag kan bli lite klarare i tankarna och sluta ältra saker som jag inget kan göra åt... Har alltid varit en "tänkare" eller "funderare" kanske man kan säga, ända sen jag var liten, men grejen är ju att när man är liten så är en bekymer kanske inte riktigt i samma klass, jag säger inte att bara för att man är liten är man bekymersfri, men det är på ett helt annat sätt då man är vuxen. Ens problem är så nära inpå en och påverkar hur jag sen blir som person, inte alltid den person man/jag vill vara, men jag vet inte, som sagt bara en massa funderingar som vanligt i mitt liv, usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0