undrar

Undrar om det är jag som är en dålig människa, det känns så ibland, otacksamoch grinig...Jag kommer att sluta som en bitter hagga känns det som...blää
Nu är jag kanske bara på dåligt humör när jag skriver såhär eftersomjag inte är nå Fan av julen, jag vill bara att den ska vara över...Det intressanta är att jag undrar om det bara är min inställning som påverkar eller vad det är, för nu i jul har det varit ganska lugnt iaf, me jag känner mig lite nere ändå, skönt det snart är över!!!! Sen kan det kanske vara för att jag har så ont i ryggen att jag inte vet vad jag ska göra, kanske d som gör mig grinig också, när man aldrig kan slappna av eller sova...Ne nu måste jag sluta vara såhär negativ men d e svårt då jag är på det här humöret, hoppas iaf att ni alla har haft en fin jul.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0