action på jobbet

Igår och idag har det gått jätte bra att jobba...Igår var det full rulle nästan hela tiden, vi fick flytta en patient med helikopter, (göra denna redo för transport) ganska spännande, mycket folk och mycket fart.... Idag var det liiite lugnare, en patient skulle på operation så denna var tvungen att förberedas och flyttas, blod skulle hämtas och mycket mer... Tycker verkligen om mitt jobb... men ibland är det lite tråkigt, man känner att man inte alltid är uppskattad, så fort något är fel är det ju givet att det är vikarierna som är skydiga, även om så inte är fallet... Men d e bara bita ihop och inte ta åt sig, fast lite uppskattning skulle ju vara trevligt ibland också....

Ikväll ska jag till Anna och se film, jag Anna, Karin och Emelia ska och hyra en film alldeles snart, blir nog en skräckis sen blir de lite godis och film innan jag börjar jobba på krogen ca 21.....

Jag funderar som på vad jag ska ta och göra till våren? Efter det att skolan är slut, var ska jag ta vägen? Någon som har ett förslag? Mina ideer är, Norge några månader så jag kan komma hem sen och sommarjobba på ambulansen. Eller söka jobb i Stockholm några månader för att sen åka hem och jobba på ambulansen? Eller höra med ambulansen på en ggn om dom behöver någon under våren också....eller ska ja söka nå annat??? FAN jag vet inte... Det enda jag vet är att jag ska få jobba på ambulansen nästa sommar och det vill jag inte missa.... Men månaderna februari till maj, vad ska jag göra med dessa?????

Nu ska jag bege mig till stan...Ha d  bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0