boots & scrubs

fick mina nya boots idag...dom var lite stora men de går bra iaf, ska köpa en inner sula som gör att skon sitter lite bättre kanske...sen måste jag be hovslagaren minska mina sporrar lite så dom passar bättre på skon... men dom sitter iaf bättre än på mina gamla ridstövlar....kan säga att skorna var dyra som tusan men helt klart värt det, super sköna, snygga och bra att rida i =)



nu sitter jag hemma och har just ätit middag, blev palt....ser på scrubs...det är underbart =) ska nog ta mig ett bad snart också....jobbar natt i natt så jag börjar jobba 21.30

finns folk som kan göra mig så himla arg...och nu för tiden har jag ganska svårt att dölja om jag blir sur....och nu finns d bevis på bild också haha...

ha d bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0