En bra dag

haft en väldigt bra dag på jobbet idag...slite slött i början men sen fick jag lite jobb och det gick bra och jag fick höra att jag gjorde ett bra jobb, då blev jag GLAD!! =)

sen råka jag äta lite för mycket glass så jag fick ont i magen, men så kan d gå ibland.

det verkar som om jag och emelia kommer gå om varandra hela sommaren, vi måste försöka hitta nån dag då vi kan hitta på nå roligt tillsammans...för tillfället är d möjligen nästa tis som vi kan äta pizza tillsammans, annars blir  v 31 krogen en ons, möjligen, skulle vara trevligt! =)

sitter och försöker hitta boende för praktiken i storuman, får se om jag hittar nå som verkar vettigt.

i morgon så ska jag åka hem till pappa och vara där några dagar, han har fyllt år så jag tänkte överraska han lite...tar med mig chavelle så hon slipper vara ensam hemma....

har äntligen bestämt mig för hur jag vill att farmtiden ska se ut, nu hoppas jag bara att kan bli så också hehe....jag kan inte styra allt tyvärr,även om jag vill...

nu ska jag se beck klart, sen ta ett bad och gå och sova =)

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0