festival

Igår och idag (kväll/natt) har jag stått och serverat öl i tältet på festivalen. Det gick så himla bra idag om man nu bortser från att det gick en säkring som gjorde att vi blev utan kassa och kyla i pumparna vilket resulterade i att ölen skummade så mycket att det knappt gick att servera.... Men en eloge till kunderna som hade tålamod med det hela, ni var underbara =) att stå där nere i tältet i sommarvärmen fick mig att tänka på baren på Kos som jag gillade att stå i, jag kunde nästan låtsas att jag stod utomlands och serverade drinkar, det hade inte varit helt illa =) Har haft jätte roligt ikväll....Är dock helt död i min rygg och ska nu vila mig ca tre timmar innan jag ska börja gå upp till sjukan för att jobba... Tror jag ska lägga mig och se lite greys anatomy innan jag ska börja göra mig klar att vandra iväg...Börjar jobba kl 07...och kl är nu 03.

I morgon efter det jag slutat så ska jag och karin åka till Piteå havsbad och se på Beach boys...Hoppas vi har vädert med oss....Ska bli jätte roligt, tror dock jag kommer känna mig liiiite seg.. Men i morgon natt får jag iaf sova lite...Börjar inte jobba förrens kl 14.00 på lör.

Har förresten råkat slå sönder min enda kropps spegel så nu får jag väl 7 års olycka...Men jag märker kanske ingen skilland, vem vet haha....

Ne nu blir d soffan och tvn en stund

Ha d bra tills nästa ggn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0