hemma i veckan

kom just hem från en tripp från föräldrarna...varit där i tre dagar och hälsat på...pappa har fyllt år så jag var ledig någgra dagar och åkte förbi för att säga grattis =)

chavelle fick följa med och det gick jätte bra men jag tror hon är ganska nöjd nu när vi är hemma igen.

i morgon ska hästen skos igen...sen måste jag börja kolla lite vem ska kan hjälpa mig med honom medans jag åker bort...såg nu att d e snart d e dags att åka till storuman...ska höra med Carro först...annars måste jag kanske flytta han till annat stall ett tag...jobbigt... och sen måste jag hitta nån som kan bo här med chavelle..... evelina eller erika kanske om jag har tur.... så d löser sig väl i slutändan för hoppningsvis iaf... gillar bara inte ha saker olösta...

nu måste jag snart gå och lägga...inte så trött men ska uppt tidigt i morgon... sen blir d kanske en sväng till trästock i morgon kväll efter jobbet =)

sov gott

Kommentarer
Postat av: Emme

om du ställer honom i Luleå så kan jag ha hand om han hur länge du vill! Vore jätteskoj, för då har jag någonting annat att göra efter skolan än att sitta och stirra på TVn tills jag ska sova.....................

2009-07-26 @ 14:05:25
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0