Kul kväll på krogen

Idag kom Åsa och hälsa på och det blev en sväng ut på krogen...Vi satt hos mig och hade för fest, väldigt trevligt och sen gick vi ut, träffa en massa bra och trevliga människor... Jag är inte ute så ofta, sist jag festa var nog i februari ca...Så jag hoppas jag inte är allt för bakis i morgon, ska på hästens dag på travet =) är faktiskt ledig i morgon också för omväxlings skull... Går iof på natt pass sen på fre och tre dagar framåt...

I morse innan jag och Frida skulle rida hade dom hoppning i stallet, något som jag anser är väldigt läskigt och fick också bekräftat.. En tjej ramla av sin häst då den försökte ta två hinder på samma ggn...Hon slog sig ganska hårt ( skadade dock bara mjukdelarna fick jag veta sen )... Jag kom ut lite senare och såg då hon ligga där och gråta, ville ju naturligtvis gå fram och kolla hur hon mådde...Det som störde mig nå så in i helvete var att ridläraren inte satt vid hennes sida och att de andra fortsatte ridlektionen som om hon inte låg där!! visa lite respekt för fan!!! jag satt dock där med henne tills ambulansen kom och då avlägsna jag mig men DÅ samlades alla som nå hökar....fan säger jag bara!!

Ne nu ska jag gå och lägga mig innan jag skriver nå konstigt, vet ju aldrig vad man häver ur sig på fyllan haha.. Är kanske inte så full just nu, mest bara trött...sov gott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0