This sucks

jag tror att jag har ett problem med att vara ledig....i veckan så var det meningen att jag skulle vara ledig i tre dagar, skönt tänkte jag..eller hur...dock blev d bara två dagars ledighet, jobba på semesterklubben igår i baren och det var väldans skoj...ikväll (lör) är jag dock helt ledig...varit i stallet och ridit, varit och handlat de är typ vad jag gjort som varit vettigt idag...var sugen att gå ut ikväll men de blev inget med det för att alla andra jobbar, utom jag, kunde lika gärna ha jobbat jag också....blir så fruktansvärt rastlös när jag är ledig...så nästa ggn jag blir erbjuden att jobba när jag är ledig tänker jag inte tacka nej...hellre d än att sitta hemma och sura över hur tragiskt tråkigt liv jag har för tillfället...

vad har jag ens gjort i sommar som avrit roligt?? beach boys var ju iof kul att åka på... men sen så är nog det roligaste jag haft när jag jobbat på statt... har alltså inget liv för tillfället...jobben är mitt liv....

syrran tycker jag ska försöka hitta en ny hobbie, som inte är hästa...något jag kan syssla med hemma istället...hon vill att jag ska börja om att rita..får se...har jag väldigt tråkigt i morgon så är de väl inte helt omöjligt att jag försöker mig på något... verkar ju vara något som många vill att jag ska göra...rita alltså...skulle vara roligt gå en konstkurs faktiskt, men finns det här???? eller måste jag vänta tills jag flyttar från stan??

ne nu ska jag gå och sova...eller läsa lite kanske sen sova, är inte så himla trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0