irriterad precis som förra sommaren!

nu börjar det ingen!! denna himla hoppsäsong i stallet! förra året trodde jag att jag skulle spricka av ilska när det kom till dessa hoppryttare! ska det vara så svårt att skriva på tavlan vilken dag och vilken tid man vill hoppa??? jag förstår verkligen INTE!!!!!!!! vi tog upp detta på stallmöten förra sommaren och kom överrens om att man skulle boka banan om man vill hoppa (eftersom att om man sätter upp hinder på banan blir det ävldigt trångt för de som inte vill hoppa) men det verkar omöjligt för vissa att lära sig. och nu är det sommar igen och samma problem ännu en ggn!!

när jag kom upp till stallet i förrgår för att rida så får jag veta att dom ska hoppa just då så jag får skynda mig ut för att hinna rida före dom kommer in på banan, så jag fick en liten plätt att trängas på...jag blir gud förbannad!!!!!

på ons ska en tjej komma och hjälpa mig lite och om dom hoppar då utan att boka, då jälkar river jag hindren, jag lovar!! ska dock "boka" banan sj så ingen kommer med några förbannade bommar....inte för att jag ska behöva göra det men ja vet ju hur folk i stallet fungerar.....jag blir så trött....

snälla lär er använda en penna, det är inte svårt, ni har gjort det sen före första klass!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0