rastlös....

Börjar känna mig ganska rastlös just nu och jag tror att det är för att skolan börjar närma sig det definitiva slutet....snart är jag fri att göra nästan vad jag vill, dock är det lite väl många saker.

Jag vill:
* jobba som sjuksköterska i Norge
* jobba som bartender på bali
* lära mig surfa
* jobba på amulansen
* bo i Göterborg
* ta dykcert.
* resa

Och en hel del annat, hur ska jag hinna med allt detta undrar jag då? haha

Har tänkt att första jobba och spara lite pengar för att kunna åka till Bali och jobba och väl där kan jag lära mig surfa. Vore ju helt perfekt....kanske till och med ta dykcert där nere....längtar vill åka NUUUU!!!



Men först ska jag jobba sommaren på IVA, åka till Storumans sjukstuga i höst och göra praktik, avsluta praktiken senare mot jul, ta examen i januari, sen då är jag FRIII =) yeah...grattis till mig....

Kommentarer
Postat av: hanna

nämen!! inte visste jag att du hade ny blogg! BRA! så kan man hänga med i vad som händer i ditt liv igen :D gu så spännande jobbar du på IVA! som syrra eller uska??? Jag jobbar på en avdelning på st görans sjukhus med alkoholmissbrukare. så jävla skoj äre :D

2009-06-12 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0