förbannad

jag har nu kommit hem till skellefteå igen och fick ingen bra början...tjejen som skulle bo i min lägenhet har inte alls bott här...hon har inte sovit en enda natt, möjligen varit här några timmar varje dag vilket resulterade i att min katt fick vara ensam ca 20 h per dygn vilket är alldeles för mycket för en ensam innekatt, så det slutade med att hon hade protesterat och kissat på ett ställe där man inte får kissa...detta visste inte ens tjejen om....tycker så synd om chavelle nu att jag inte kan vara bort fån henne för länge...hon måste börja känna sig trygg igen...jag märker att hon blvit mer klänging på mig sen jag kom hem...mer än innan jga for....stackars liten...tycker så synd om henne... men vad skulle jag veta att tjejen skulle missköta sig!!! =(

sen så undrar jag också var vissa människor fått sitt körtkort ifrån?? lär er köra bil för fan!! det är såna som ni som orsakar olyckor....man sneddar inte framför en annan bil bara för att du har bråttom att ta en avtagsväg...vänta på din tur...och man tvärbromsar inte heller utan viktig anledning (barn, djur, annan levande varelse)

som sagt lite smått arg idag!!! 
(emelia är förlåten iaf för att hon är en så bra kompis så jag kan inte vara sur på dig nå länge, fast du missa mig på bussen hahahahah) ;)

nu på tor så kommer hon dock att få en kompis, en liten söt blandis mamman är skogskatt/perser och pappan är birma...hur söt som helst...liten långhårig och svart brun...han heter Cesar..längtar så mycket, och jag hoppas nu att Chavelle också blir glad..känns som om hon vill ha sällskap. Cesar åker med Pervin ner med buss på tor så d sk abli jätte skoj..

har just kommit hem från Kusmark, varit i ridhuset med Royal... det gick ganska bra...han var väldigt pigg men på slutet gick de bättre, måste ju träna nu inför clinicen sista helgen i okt...så de är bara att komma alla som vill, sista helgen i okt i ersmark...jag rider från morgon, kl 9 tror jag...bara komma och se =)

i morgon är det fest!! ska bli kul...inte peppa för mycket bara för då brukar d bli blaja av allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0