ny vecka

idag är det måndag och dagen har väl varit ganska bra ändå...fått vara med på några patientsamtal och gjort en hälsokontroll på en patient som äter concerta, eller hur de nu stavs... i morgon ska jag vara på medicinska enheten och sätta nålar (vilket är bra för de måste jag öva på) sen ska jag följa med Kaj på ett hembesök...ons och tor kommer jag vara på beroende enheten, de ska bli spännande =) längtar lite faktiskt....

fryser tusan hela jäkla tiden, dag som natt...gode jobbigt med tanke på att de inte ens är så himla kallt ute än...kan ju inte gå med skoteroverall på min inne heller haha...

nu ska jag se lite simpsons och vila, är så trött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0