tappat kontrollen

Tappat kontrollen idag och det känns jätte dåligt just nu......känns äckligt...orkar inte med såna här dagar...känns som om jag är ute och far och inte kan kontrollera mina handlingar....men det är bara en dag denna vecka som jag tappade kontrollen, och nu är veckan slut så i morgon blir det nya tag och hårdare regler... jag mår illa...

måste byta gardiner också ser jag, har en liten kisse som är väldigt intresserad av fransarna så snart har jag väl en katt som hänger i gardinstången och det är icke önskvärt...

vet att jag inte skrivit här på ett tag men jag har inte orkat, plus att d varit en ganska meningslös vecka utan något speciellt alls egentligen....är på paktik på psykriatrin nu...och gör knappt nå på dagarna, tråkigt även om det är ett intressant område, hoppas på förbättring nu i veckan.

snart är det clinic iaf, den längtar jag till massor...ska rida för Conny Nilsson, en western tränare som är bosatt i Uppsala....ska rida tre pass, två på lördagen och ett på sön så nu tränar jag och royal massor...eller förösker så gott d går iaf med ridhus tider och praktik tider... men d går iaf jätte bra då vi väl rider....alla är välkomna att komma och titta sista helgen i okt i ridhuset i ersmark =)

nu är d bäst att gå och sova innan jag gör något jag inte borde göra....
sov gott

Kommentarer
Postat av: paj

är akire i farten nu igen..?

2009-10-19 @ 00:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0