vad att skriva här???

bra vecka dålig dag..

haft katastrof vecka i veckan, har varit jätte kul att läsa om och ha föreläsningar...har varit riktigt kul att gå till skolan. vi har läst om katastrof medicin, alltså vad man kan göra när en olycka inträffar, både som privatperson och som yrkesperson. vi har fått öva på varandra att visitera och ställa rätt frågor...skit kul verkligen =)

vi fick gå på studiebesök hos ambulansen, vilket var mycket trevligt det med =)

igår var jag och Frida på ridhuset, det gick så otroligt bra och vi var super näjda då vi åkte hem... sen blev de lite strul hemma med nå andra saker....men d e inget att skriva om här...och det är löst och glömt nu så...

idag var det examinationsdag på skolan och det gick jätte bra, sen är det klassfest nu ikväll... men helt plötsligt idag börja jag känna mig lite deppig så då ville jag inte gå..blev att sitta hemma med chavelle istället och just nu känns d som om jag gjorde rätt som stanna hemma...inte munter alls... =(
kanske är jag bara trött, hoppas det....det har nog gått över i morgon...annars blir det en tung helg...ska dock och rida på ridhuset i morgon eftermiddag så d kan ju kanske bli bra..sen ska ja jobba på kvällen och då är d ju bra om jag är på brahumör iaf haha...

ne nu ska ja nog sova tror jag...känns som en bra ide..

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0