aouch

Ramlade i duschen igår...ajaj..d var klantigt, gjorde dock inte illa mig som tur var, har inte tid med nå brutna ben eller nackar just nu tyvärr haha...

Var ute och sprang igår, eller försökte springa kanske är bättre att säga...Ne men så farligt var de kanske inte, förutom att jag verkligen hatar att springa för det är så smärtsamt och så himla tråkigt... men nu måste jag verkligen ta tag i och träna upp kondisen lite...kan gå snabbt och långt utan problem men just när d kommer till att springa...få se om de blir att he sig ut ikväll också en sväng...nu har jag ju ett mål att springa mot också så då kanske de kommer gå liiiite lättare (hoppas jag iaf) blir att ta sig till gymmet sen då jag kommer hem också...träna upp mina vilande muskler hehe...

ikväll ska jag och äta surströmming med folket på sjukan... det blir nog trevligt, bättre än att ligga hemma och göra inget alls...

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0