dålig dag idag

idag känns allt bara som FAN.
vet inte varför, känner bara en oro i kroppen.
vad vill jag med mitt liv? vad ska jag göra? var ska jag bo? jag vet inget alls... umeå eller stockholm? var får jag jobb?? vill jag åka till norge eller resa nån annan stanns??
idag vill jag bara fly, tänk om jag bara kunde ta en sista minuten och sticka iväg och inte komma tillbaka, de hade varit underbart. men så har jag ju en massa saker jag måste fixa så jag kan ju inte. kan inte bara lämna utbildningen. kan inte lämna djuren. har räkningar som måste betalas...fy fan vad allt suger... men en vacker dag kommer jag bara lämna allt och sticka iväg...jag känner de...tack vara min oroliga själ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0