full fart framåt

Gårdagen blev minst sagt fullspäckad men intressanta saker. En bilolycka där folk måste omhändertas med olika grad av skador. Sen fick jag lägga om en arm som blivit hundbiten. Det var blödande magar, yrsel, ögon, knarkare, alkohol och mycket mer...Så hela dagen blev de att springa omkring och se och göra massa olika saker, väldigt intressant faktiskt.

Idag har jag varit med barnmorskan. kanske inte riktigt det jag vill inrikta mig på men det var trevligt träffa friska människor också.

Ikväll ska jag iväg på ännu ett spinningpass, om inte min ledare får en utryckning.

Och i morgon kväll (fre) ska jag nog gå på bio...Blir nog själv, men vad ska man göra åt saken, ska höra med mina grannar om dom ska vara kvar i helgen för då kanske dom vill hänga på och se "Flicka som lekte med elden" 



hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0