inget nytt

har egentligen inget att skriva förutom att jag är hyfsat uttråkad....har inte hänt ett skvatt idag och inte har jag gjort nå vettigt heller, förutom att sökt efter vetenskapliga artiklar...hitta två stycken som jag tänkte läsa igenom och se om de duger till mitt arbete..hoppas verkligen det för att söka efter artiklar är verkligen inte min favvo sak att göra...

har bestämt att jag ska skriva om hypertoni i mitt arbete iaf...så jag har då kommit en liiiten bit på väg iaf haha..

prata med anna ikväll, hon ska visst flytta till karlskrona snart... efter det hon kommer hem från tanzania...spännande... då har jag någon att hälsa på där nere sen =) skoj..

ne nu ska ja surfa runt lite innan jag ska lägga mig i soffan och glo vidare på tv... nyttig söndag för mig...inte mycket hehe...

ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0