inget vettigt att säga egentligen

men de var så länge sen jag skrev så jag får försöka mig på några korta rader kanske.

söndag idag, skönt med sovmorgon, fick ett sms kl 6 i morse men var så trött så jag trodde kl var ett på natten, vilket hade varit väldigt konstigt med tanke på personen som skicka smset...denne borde ha suttit på sitt jobb och varit fullt upptagen och inte en chans i världen frågat om jag var vaken haha...

sen blev de att gå ut och gå en sväng när jag stigit upp...tog me kameran så jag kunde ta lite kort efter spåret, inte så många ggr til jag kommer gå min runda, åker ju hem på ons nu...

suttit och arbetat med hälsoarbetet, äntligen klar, även om jag aldrig blir nöjd med de jag gör så måste jag ju skicka in d innan tiden är slut...

ikväll blir d bara att ta d lugnt, se lite tv innan jag ska sova...kanske börja packa väskan lite, vi får se, mest troligast inte om jag känner mig sj...

ha d bra alla
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0