"nu är de slut på veckan.."

och dags för fredags myyyyyyyysss.... eller??
jag är då bara glad att denna vecka är över...haft sånt jäkla oflyt senaste dagarna med provtagning (blod) antigen har jag blivit nå så förbannat dålig eller så är alla svårstuckna helt plötsligt...kanske en blandning av dessa...saken är ju den att jag tappar ju självförtroendet varje ggn d går dåligt och tillslut vill jag helst inte sticka alls för jag vet ju att jag kommer misslyckas...blir så jävla jävla LESSSSSSSSSSSSS!!! dock fixa jag min sista patient innan lunch vilket var som en skänk från ovan...blev väl kanske lite gladare men ja... så jag är glad det är fredag så jag slipper visa min fula nuna nå mer i helgen...

ikväll hade jag tänkt att jag skulle gå på bio, hitta inte mina grannar igår, hörde dock att dom kom hem vid 01.00 tiden och då orka jag verkligen inte gå och fråga, så om jag stöter på dom ikväll så ska jag fråga, annars går jag sj...börjar ju bli van att vara ensam nu efter alla dessa veckor ute i skogen haha... kan ju säga att min närmaste granne inte är så mycket att hänga i julgranen, han säger ju inte ett pip, men de kanske beror på mig, jag vet inte...jag ser kanske ovänlig ut eller nå...who knows??

spinningen gick super bra igår, var ju jobbigt men inte lika som första ggn...blir att köra mer av de till veckan...ikväll ska jag vila, det regnar ändå ute så jag känner mig inte så peppad att ge mig ut för att jogga...får se hur d blir med den saken i morgon istället.

i morgon lördag hade jag tänkt ta med mig ambulanslarmet hem så jag kan följa med ut om d blir nå speciellt, annars ska jag bara vara hemma och läsa och slöa lite, möjligen unna mig nå gott =)

nu har jag inget mer att säga för illfället. ha d gött
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0