ny vecka

tiden går fort.
distriktet i veckan också men det är ju roligt så det lär ju gå ganska snabbt skulle jag tro...är egentligen påväg ut i skogen nu på en promenad men fastna visst här vid datorn, men snart är jag på G igen....måste ju få ta mig en lite rast, kom ju just hem från sjukan så hehe....hunnit kasta i mig lite mat och sen fastna jag här...

blir att gå ut på en promis och sen hem se på tv en stund innan jag ska sova...
måste verkligen börja med mitt arbete i veckan...men de är ju så tråkigt...har dock fått ihop ganska mycket fakta så d ska väl inte vara så krångligt att skriva några sidor...sen har jag två mindre arbeten som också ska in...måste verkligen fixa de där med branskyddet snart...

åh min gulliga mamma satte in pengar till mig idag så jag kan få gå och köpa mig en pizza...mummmms, varit sugen på pizza sååå länge nu...gott gott

ne om jag skulle rusa ut i spåret då en sväng...

ha d gött, glöm inte titta på min resedagbok =)

Kommentarer
Postat av: anja

va skönt å ha gjort bort skiten:) Vi har ju 10 veckor me uppsatsskrivande sen 10 veckor med praktik på medicin eller kirurgiavdelning, så de blir nog säkert bra de me:) Men Luleå tekniska universitet är ju kända för å ha lite prakik å mycke vetenskapligt svammel.. Men de går faktiskt bättre än förväntat att skriva, än så länga iallafall:)

2009-09-08 @ 07:09:29
URL: http://anjaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0