nya skor

Idag gick jag och köpte mig nya skor, för att jag upptäckte igår att de jag har håller på att spricka undertill...Inte bra för jag gillar dom skorna grrr....Få se om jag köper nya likadana sen när jag kommer hem...Kanske kanske inte. de nya skorna är iaf jätte fina, ankelboots med klack och en liten rosett på sidan, svarta. Mycket bekväma, är sen också väldigt tacksam att jag har en sån bra sko storlek så det finns nästan alltid skor inne som passar mig =) halleluja för storlek 39 haha...

Ikväll blir det spinning, måste ju variera mig lite och när det är gratis så är det bara att köra på.... Spinning som är så djuriskt jobbigt, men vad tusan de e bara kämpa på... Vad kan de vara, typ 45 min av mitt liv?!

Till helgen ska jag kanske på "blinde" dejt hahaha...vad roligt..ne inte riktigt blinde dejt...Min handledare frågade om jag skulle vara kvar här i helgen och fråga om jag ville komma och grilla hos henne då...Och så sa hon att hennes son som är 29 år skulle vara med "och han är singel" hahah.... roligt... Ne men de ska bli jätte trevligt iaf få komma ut och äta lite gott...

ha det bra

Kommentarer
Postat av: Emelia

Haha ja se vad som kan hända i storuman, han kanske är ett riktigt kap :P

2009-09-16 @ 13:00:21
URL: http://mellvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0