uppdatering

kommer nog vara lite dålig att skriva här nu en tid framöver, skriver dagbok på resedagboken.se istället, där hittar ni mig under samma alias som här, erikami.

för er som inte vet så sitter jag ute i skogen just nu i Storuman, där jag ska vara i fem veckor och göra min praktik inom primärvården.än så länge så tror jag detta kommer bli jätte bra, denna placering är den jag sett mest fram emot...man får leka lite distrikssköterska vilket är jätte roligt...något jag skulle kunna tänka mig i framtiden faktiskt...inte från början men kanske senare...

själva stället Storuman är inte stort alls men jag trivs ändå ok, hade ju varit roligare om jag haft med mig en kompis eller nå men jag klarar mig nog skulle jag tro.

ikväll blir det en sväng runt elljusspåret, kanske den längre turen för jag tyckte det gick för snabbt igår....hoppas bara d inte börjar regna...måste dock få tag i en tjocktröja...glömde de hemma...jaja...hejhej

(läs på resedagboken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0