vad hände?

haha igår ramla jag platt fall...fanns absolut INGET att snubbla på men nog lyckades jag med det iaf haha...blev gode förvånad, ett stört dyk....tur det var mjukt underlag, hade de varit asfalt hade d nog gjort ganska ont...

sen på kvällen blev det surströmming med sjukan folket..det var jätte trevligt...blev mat och fika och sång...jag sjöng dock inte så mycket...ville bespara folket det hehe...

nu ska jag springa över till sköterske mottagningen och se om de finns nå skoj att göra...såg att ambulansen kom nu också....spännande =)

ha det bra

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, coolt, jobbar du som läkare? :D

2009-09-10 @ 15:13:54
URL: http://emyx.blogg.se/
Postat av: hanna

haha typiskt du! att du alltid trillar omkring :D

2009-09-11 @ 13:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0