Framme i Norge

Nu är jag framme i Norge, äntligen efter en jäkligt lång resa, känns väldigt bra. Har bara en liten tripp kavr nu innan jag är framme vid målet. Ska ta en lokalbuss till Nötteröy från Tönsberg kl 12.20 sen e jag framme där jag ska jobba. Ska gå kvällsintro idag börjar kl 15.00-22.00 och i morgon börjar jag från morgon 7.30-15.00 tror jag det var. Vi har ca tre min att gå till jobbet, vilket bruka vara ett problem för mig, är det för nära så kommer jag alltid försent...måste rycka upp mig och komma i tid...hade de varit en timmes promenad då är de inga problem alls att komma i tid hehe...

Resan har gått bra även om man är lite små seg.. men denna natt har varit underbar, att få sova i en säng...och duschen jag tog i går var fantastisk...finns det nå bättre än att få känna sig riktigt fräsch...kände mig som en lurk då i kom fram, ville helst inte ta av mig min mössa hehe...

Karin lämna vandrarhemmet id halv sju i morse då hon börjar sin inkolning från morgonen idag..så nu ska jag bara möta upp henne...längtar inte att släpa alla saker ner till bussen, hoppas d e plogat, annars blir det extra tungt.

hejhej

Kommentarer
Postat av: Caroline

Spännande!! Jag ser fram emot uppdatering om hur det är på jobbet! Lycka till! :) Kram

2010-02-01 @ 17:40:19
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: Hille

Jag jag far nog åxå snart till norge,kommer att bo nära jobbet jag med..typ nåra hundra meter. det e bra kan man gå hem och käka gröt till lunch..de har inte fattat att man inte kan leva på bröd i norge. spec. inte då man e gluten känslig.

2010-02-01 @ 22:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0