fredagsmys på en lørdag!

Ikvæll blir det fredagsmys fast att de e lør. Men igår så jobba Karin kvæll och blev førsenad, næstan så jag blev orolig och tænkte ringa før att kolla var hon tagit vægen, men halv elva kom hon iaf, så d var bara att gå och sova. Karins natt blev sen intressant, hennes sæng gick sønder så hon fick lægga sig på golvet och sova...och medans hon støka på med detta så sov jag som en sten (vi sover i samma rum) Blev som lite førvænad då jag vakna av att se hennes saker på golvet hehe...

Måste sæga att de ær ganska intressant leva med Karin. Fick høra igår att hon kørt helt åt helsike åt fel håll igår och hamna næstan i grannkommunen hahaha...nog før att jag också kørt en del fel, men Karin hade kørt exakt lika fel som jag hade till samma tre personer plus att hon næstan kørde till Tønsberg hahah... d e ju så man kiknar av skratt...

Så iaf ikvæll ska vi gå till affæren snart och køpa oss nå onyttigt hade vi tænkt oss, sen ska vi laga oss en middag som ej innehåller pasta. Sen blir det att se lite tv.

Jobbar i morgon, så det blir ingen super uppekvæll men jag ska njuta av min lørdag iaf...det ær ju ændå helg :)

ha d hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0